ZMIANA C.D.

 

Zastanawialiście się kiedyś, dlaczego większość z nas tak bardzo nie lubi, czasem wręcz boi się, zmian?

Ze zmianą nierozerwalny jest lęk przed nieznanym, choć nieznane niekoniecznie oznacza gorsze! I znów kluczowa okazuje się być percepcja. Dlaczego uparcie patrzymy na zmianę jako na nieznane? Czyż nie lepiej byłoby mówić o szansie – na lepsze, przyjemniejsze, bardziej stymulujące?

Każdy z nas posiada swoją własną strefę komfortu. Zmiana oznacza wyjście poza nią. Ale tylko poza tą strefą następuje progres! Tylko poza nią możemy się rozwijać i nauczyć czegoś nowego!

Jako że, ja zmieniam swoje życie średnio co pół roku – ale nie tak, że coś zmieniam, ja wywracam wszystko do góry nogami – temat zmiany jest mi bardzo bliski. Dlaczego to robię? Szczerze? Bo mam na to odwagę. I wiarę. Głębokie przekonanie, że nie warto tkwić gdzieś i w czymś co nie bardzo mi odpowiada, co gdzieś tam uwiera. Życie jest zwyczajnie zbyt piękne i krótkie 🙂 Dlatego też przeprowadziłam się właśnie po raz kolejny. To już dziewiętnasty. Nowy początek na nowy rok? Któż to wie. Może tym razem będzie inaczej!? 😉

Leave a Reply

