Znacie to uczucie, kiedy po długim czasie poszukiwań natrafiacie dokładnie na to czego szukałyście? Tak się właśnie poczułam, kiedy zaczęłam używać szamponu do włosów LUMINOUS COLOUR marki maria nila. Zgadza się, zamierzam pisać o szamponie 😉 Na swoje usprawiedliwienie mam jednak to, że jest to najlepszy szampon do włosów farbowanych jakiego kiedykolwiek dane mi było mi używać.

Ale to wciąż jedynie szampon! Tak, ale… Każda z nas, która choć raz zostawiła małą fortunę w zakładzie fryzjerskim, zrozumie co mam na myśli. Jeśli farbujesz włosy w domu, dotyczy to rownież Ciebie. Nie chodzi tu bowiem tylko o pieniądze, ale też o stan włosa. Wychodzę z założenia, że jeśli już płacę ciężkie pieniądze za koloryzację, warto zainwestować w szampon, który sprawi, że ten efekt utrzyma się co najmniej przez  5 – 6 tygodni. W ogólnym rozrachunku, nie tylko oszczędzam – niektóre kobiety farbują włosy co 3 – 4 tygodnie – ale też wyrządzam przysługę swoim włosom.

Przechodząc do samego szamponu. Szwedzka marka maria nila nie testuje na zwierzętach. Produkt może być używany przez vegan, nie zawiera parabenów i SLSów. Wzbogacono go o wyciąg z owoców granatu. Ma delikatny zapach i zdecydowanie nie pieni się jak szalony, ale przede wszystkim powoduje, że moje włosy są czyste i lśniące, a kolor nie blaknie do następnej wizyty w zakładzie fryzjerskim! Niewiarygodne, a jednak prawdziwe. Jak ja nienawidziłam tych czerwonych tonów, które zaczynały przebijać się po 3 tygodniach od koloryzacji! Brrr… Za buteleczkę o pojemności 350 ml płacę około £13. Na pocieszenie mogę dodać, że szampon jest BARDZO wydajny. Pozostawia też w tyle szampony do włosów farbowanych takich marek jak Kerastase, Loreal Professional, czy Redken.

Jeśli kiedykolwiek miałybyście okazję przetestować ten produkt, nie wahajcie się ani minuty. Będę bardzo zaskoczona jeśli się rozczarujecie.

Leave a Reply

