TANI SEX

Jako proaktywna singielka; zaraz co to właściwie oznacza? Mniej więcej tyle, że uważając, iż z odpowiednim partnerem mogę być szczęśliwsza, niż będąc sama, zdecydowałam się wstąpić na drogę randek internetowych. Oswojenie się z myślą o zamieszczeniu swoich zdjęć i utworzeniu profilu, niemalże jak opisu produktu, zajęło mi chwilę, ale postanowiłam spróbować. W całym swoim życiu nie byłam na tylu randkach, co w przeciągu ostatniego roku. Nie wiem ilu mężczyznom dałam numer swojej komórki. Wypiłam też morze kawy. Całe szczęście, że lubię kawę.

Czy odniosłam sukces? Nie jeśli mierzyć go w liczbie i jakości romantycznych związków w moim życiu. Na dzień dzisiejszy: Zero. To mój wynik. Czy się czegoś nauczyłam? Tak. Nauczyłam się, żeby nie oczekiwać i nie kreować filmów w mojej głowie. Nauczyłam się mówić “nie”, niezależnie od tego, jak bardzo czuję się samotna. Nauczyłam się odpuszczać, a także pytać, nawet wówczas, gdy wiem, że nie będę lubiła odpowiedzi.

Jakieś refleksje? Właściwie tylko jedna. Dlaczego większość z nas, jest w stanie poświęcić mnóstwo czasu i energii, a nawet wydać ogromne pieniądze na najlepszej jakości jedzenie, ubrania i gadgety. Kiedy w przypadku sexu i związków, jesteśmy w stanie zadowolić się, a nawet pragniemy, tego co tanie, szybkie i nie wymaga żadnego wysiłku? Ja na to pytanie wciąż nie znalazłam odpowiedzi. Może kiedyś. Może w tym samym czasie, gdy mój wynik dobije do: Jeden.

Leave a Reply

