HAPPINESS IS A CHOICE

Może niektórzy wiedzą o tym od urodzenia. Ja nie wiedziałam. Pamiętam, gdy pierwszy raz przeczytałam te słowa “Happiness is a choice.” Potrzebowałam chwili, żeby je zrozumieć! Całe życie wydawało mi się, że szczęście to są tylko chwile, a także, że cały szereg warunków musi ulec urzeczywistnieniu, by takiej chwili móc doświadczyć.

“Będę szczęśliwa jak zdam ten egzamin.” “Już jutro będę taka szczęśliwa.” Gdybym mogła to kupić, byłabym taka szczęśliwa.” “Będę szczęśliwa jak schudnę choć trochę.” “Jak dostanę tą pracę to chyba umrę ze szczęścia.” Itd. Itp.

Całe życie nic tylko warunkowanie i odkładanie szczęścia na później! A co jeśli te później nigdy nie nadejdzie? Co wówczas?

Teraz już wiem, że szczęście jest niczym innym jak tylko wyborem, którego dokonuję każdego dnia. Niezależnie od pogody, humoru współpracowników, liczby kilogramów, zasobów na koncie, a nawet od tego, czy każdej nocy zasypiam i budzę się przy kimś, czy też zawsze śpię sama, wybieram szczęście. Wybieram uśmiech i dobre samopoczucie. Bo to jest wybór którego mogę dokonać. Bo bycie szczęśliwą tylko w trybie przypadkowym i czasie przyszłym, nigdy nie sprawi, że poczuję się lepiej “TU” i “TERAZ”. A ja zdecydowanie chcę czuć się dobrze.

Leave a Reply

